פרסום בעיתון כלכליסט

פרסום בעיתון כלכליסט

כלכליסט הוא בעיני רבים השחקן המרכזי בזירה הרותחת של העיתונות הכלכלית בישראל, שנמצאת במגמת עליה בשנים האחרונות. העיתון, שנוסד לפני למעלה מעשור על ידי קבוצת ידיעות אחרונות, מופץ חמישה ימים בשבוע ומציע כתבות וסקירות מקצועיות בנושאי כלכלה, שוק ההון, צרכנות ועוד. בנוסף לכך הוא מציע אתר אינטרנט מוצלח, אף הוא מושך אליו קוראים רבים.

אחת ההשלכות העיקריות של כך היא על אפשרויות הפרסום בכלכליסט, שנחשבות למומלצות עקב כמה גורמים עיקריים.

המטרה: חשיפה לקהל איכותי

מפרסמים רבים מחפשים בנרות אחר קהל יעד שיעמוד בקטגוריות הכמות והאיכות גם יחד. נראה שעיתון כלכליסט מקיים בהחלט את התנאים האלה. זהו העיתון הכלכלי הנפוץ והנמכר ביותר בישראל, וברמה הכללית אחד העיתונים המשמעותיים שניתן למצוא.

החלוקה של העיתון למדורים שונים מאפשרת בהמשך לכך להתאים את הפרסום הספציפי לקהל יעד. כך לדוגמא מודעות בנושאי רכב או נדל"ן יכולות להופיע בסמוך לכתבות בתחומים האלה, מה שמגדיל את הסיכויים שהמודעה תהיה רלוונטית עבור אלו הנחשפים אליה. התאמה שכזו מגדילה משמעותית את אחוזי ההמרה של המודעה, כלומר, פעולה אקטיבית של הלקוח דוגמת יצירת קשר, ביקור בבית העסק או אפילו רכישה.

מפרסמים מעוניינים שהמודעות שלהם תגענה גם לקהל יעד איכותי ומבוסס כלכלית, ולו מכיוון שנראה שהסיכויים האנשים המשתייכים על הקטגוריה הזו יהיו אקטיביים גבוהים יותר. החדשות הטובות הן שהקוראים של העיתונות הכלכלית בישראל בכלל, ושל עיתון כלכליסט בפרט, עונים לא פעם על ההגדרה הזו.

מודעות איכותיות המדברות אליהם בגובה העיניים יכולות לכן להתברר כמוצלחות במיוחד. כך גם בכל הנוגע לפרסומים בעלי מטרות אחרות, דוגמת מודעות משפטיות, פרסומי כונס נכסים, מודעות דרושים וכן הלאה.

שימו לב שמבחינה חוקית, כלכליסט נחשב לעיתון יומי לכל דבר ועניין. המשמעות היא שבמודעות אשר נדרש פרסום שלהן בעיתון יומי או כלכלי, זוהי כתובת לגיטימית ואף מותרת על פי חוק.

מדוע מומלץ להיעזר במשרד פרסום?

גם אם ההחלטה על עצם הפרסום בעיתון כלכליסט נראית מוצלחת ברמה הבסיסית, עדיין יש דרישות שונות שכדאי לעמוד בהן על מנת שסיכויי ההצלחה יגדלו. שימוש בשירותיה של חברה המתמחה במודעות פרסום לעיתונות הוא צעד מצוין בדרך להצלחה. מוקדים אלו פועלים בזמינות גבוהה – אפילו של 24 שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע – ומאפשרים ליווי של הלקוחות מ-א' ועד ת'.

משרד הפרסום מעצב את המודעה שנשלחת אליו (ולעיתים אף מסייע לגבש את הרעיון הכללי ואת המסרים), מתנהל בשם הלקוחות שלו מול אנשי המדורים הרלוונטיים בעיתון ואחראי על ההפקה בפועל.

מעבר לעובדה שהתהליך הופך בדרך זו לפשוט ולמהיר יותר, עשוי להסתתר יתרון כלכלי לא מבוטל: פרסום בעיתון כלכליסט בדרך זו עשוי להיות במחירים האטרקטיביים ביותר הידועים בשוק, על אחת כמה וכמה כאשר משלבים את הפרסום עם עיתונים נוספים.

השארת תגובה