כל מה שרציתם לדעת על בלוג עסקי

יש לכם עסק? אתם רוצים להרחיב את מאגר הלקוחות שלכם ולצבור לקוחות חדשים? אולי כדאי שתקימו בלוג עסקי! בלוג עסקי הוא בלוג המבוסס על תכנים בעלי ערך מוסף הקשורים לתחום העיסוק של העסק. התכנים שנכתבים בבלוג מיועדים לקהל היעד המתעניין בטווח התחומים בהם העסק מצוי. כלומר, אם העסק מתמקד בשיפוצים, התכנים בבלוג יכולים להיות גם בתחום עיצוב הבית. מעבר לכך שהבלוג יכול לסייע לכם לצבור קהל חדש ואף לשמר את הלקוחות הקיימים, הוא יכול להיות כלי נהדר שישמש כנתיב תקשורתי ביניכם לבין קהל היעד שלכם.

בלוג עסקי

אז למה לפתוח בלוג לעסק?

לבלוג העסקי קיימים יתרונות רבים שיכולים לסייע לנו לקדם את העסק וליצור רושם ראשוני חיובי מול לקוח חדש. זה מתבצע באמצעות העלאת תכנים מקצועיים שמעניקים לגולשים ערך מוסף על התחום וידע חדש ללקוחות חדשים. נוסף לכך, תוכלו לאפשר לגולשים להגיב על הפוסטים והתכנים שתעלו בבלוג וכך לשמור על אינטראקציה עמם, לראות מה מעניין אותם יותר ומה פחות וכך ללמוד יותר לעומק על הקהל שלכם. מעבר לכך, יצירת תוכן מקצועי בבלוג מעניקה לגולשים תחושת אמינות משום שאתם חולקים עמם הרבה מידע מקצועי ויעיל והיא אף יכולה להגדיל ולשפר את התנועה לאתר שלכם. כשאתם מעלים פוסטים לבלוג, אתם בעצם יוצרים דפים נוספים באתר על מילות חיפוש שונות, כך שההזדמנות לעלות במנוע החיפוש גדלה.

איך עושים את זה?

אם כבר יש לכם אתר לעסק, תוכלו להקים בתוכו בלוג ולעדכן אותו לעתים קרובות בתכנים חדשים ומקצועיים. ישנן דרכים שונות ליצור את התכנים בבלוג, כלומר, תוכלו לכתוב את התכנים בעצמכם או למצוא כותב תוכן שיעשה זאת עבורכם. אם תבחרו להשתמש בשירותיו של כותב תוכן, תצטרכו לתת לו הנחיות לנושאי התכנים שתרצו בבלוג שלכם, כמות המילים הרצויה ותתי נושאים או נקודות לנושאים שתרצו שייכתבו במאמר המקיף. אבל לפני שתקימו את הבלוג, חשוב לאפיין אותו ולתכנן את התכנים שיתפרסמו בו מראש. חשבו על הנושאים הכלליים שיובילו את הבלוג, כלומר, נושאים שיעניינו את קהל היעד שלכם. לאחר מכן, תוכלו לתכנן את התכנים עצמם ולהיעזר בלוח גאנט עבור תכנון יעיל ואפקטיבי. תוכלו להציץ בתכנים דומים ברחבי הרשת וליצור מאמר מקיף שירכז את כל הנושא.

מומלץ להיוועץ באנשי SEO במהלך אפיון המאמרים לבלוג, משום שהם יוכלו לסייע לכם למצוא את הביטויים הרלוונטיים לתחום שלכם ואת נפחי החיפוש שלהם בקרב הגולשים.

השתדלו להוסיף לתכנים שתעלו גם תוכן חזותי, כמו תמונות רלוונטיות ואינפו-גרפיקות. הקפידו לשמור על חוק זכויות היוצרים במהלך בחירת התמונות, כלומר, השתמשו בתמונות המותרות לשימוש חופשי או שתרכשו תמונות מאתרים ייעודיים. אפשרות נוספת היא ליצור תמונות מקוריות ומקצועיות שיצלמו עבורכם.

את התכנים שתפרסמו בבלוג תוכלו לשתף ברשתות החברתיות. אם יש לכם עמוד פייסבוק עסקי, תוכלו לעדכן את העוקבים שלכם על פתיחת הבלוג ואף לשתף את התכנים שעלו בעמוד העסקי.

בלוג יכול להיות נהדר עבור העסק שלכם, במידה ותאפיינו אותו על הצד הטוב ביותר. הוא יאפשר לכם לצבור לקוחות חדשים ולהעניק לגולשים ידע מעמיק ומקיף על התחום בו עוסק העסק. אם עדיין לא יצרתם בלוג עסקי, כנראה שהגיע הזמן לעשות את זה!

השארת תגובה